National Game Zone https://www.ngz.ro/forum/ |
|
[Tutorial] Editare fisiere .mdl (Modele) https://www.ngz.ro/forum/viewtopic.php?f=494&t=8851 |
Pagina 1 din 1 |
Autor: | Cosma#FTW [ 05 Aug 2014, 11:58 ] |
Subiectul mesajului: | [Tutorial] Editare fisiere .mdl (Modele) |
Nume Tutorial: Editare fisiere .mdl (Modele) Descriere: In acest tutorial va voi invata cum sa editati ce modele doriti din Counter Strike 1.6 (Knife/m4a1/ak47/HE/Player model CT sau TS/etc) . Download: Obligatoriu - Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 -> Log in or register to see all links ! ... ewer_v1_36 Obligatoriu - Adobe PhotoShop CS3 (Sau puteti folosi orice alta versiune) Autor: CaTaLinU Sursa (Link-ul oficial): Spoiler: show Propria parere: Folositor Tutorialul: Pasul 1: Deschideti Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 apoi dati click pe File -> Load Model.. si cautati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Couter-Strike-ul vostru! Pasul 2: Sa zicem ca vrem sa editam lama cutitului ! Sub Demo-ul real al modelului mai aveti niste butoane, acolo selectati asa Textures -> Texture - knifeskin.bmp -> Export Texture -> si o salvati unde vreti , cu ce nume vreti dar extensia sa fie .bmp Pasul 3: Deschidem PhotoShop-ul apoi selectam asa File -> Open -> si deschideti fisierul .bmp pe care l-ati salvat. Pasul 4: Imaginile .bmp salvate prin Export Texture sunt indexate(protejate de editare) si salvate pe 8 biti, iar eu din PhotoShop ii voi schimba o optiune pentru a ma lasa sa-l editez cum vreau. Selectati din bara de meniu de sus Image -> Mode -> si dupa cum vedeti e bifat Indexed Color , aici bifam alta optiune si anume RGB Color Pasul 5: Acum incepeti sa scrieti ce vreti pe lama cutitului / sa adaugati logo-uri sau mai stiu eu ce vreti voi pe acolo. Sfat: *Daca tineti cutitul pe dreapta scrisul trebuie sa fie invers , de exemplu in loc de CaTaLinU veti pune UniLaTaC , (faceti ca in imaginile de mai jos daca vreti sa va iasa scrisul pe invers). * Iar daca tineti cutitul pe stanga , atunci lasati scrisul normal ! Si va iesi asa: Pasul 6: Dupa ce ati terminat de editat ce ati vrut, treceti imaginea iar pe Modul Indexed. Imagine Va vor aparea 2 casute: Prima casuta cu Merge Layers - selectati OK iar a doua casuta cu setarea unor optiuni pentru Modul Indexed Color - nu modificati nimic, apasati OK din prima. IMPORTANT: Sa lasati imaginea pe 8 biti, altfel Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 nu va recunoaste ceea ce veti salva . Pasul 7: Selectati File -> Save As Si o salvati unde vreti, cu ce nume vreti dar neaparat cu extensia .bmp ! Sfat: pastrati imaginea originala , iar ceea ce editati salvati ca pe o copie , cum am facut eu in imaginea de mai jos. Pasul 8: Intrati in Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 si selectati Textures -> Import Texture ATENTIE: la Texture sa fie selectata Textura care ati editat-o voi. Si va iesi asa: Pasul 9: Selectati asa File -> Save Model As si il salvati cu numele v_knife.mdl unde vreti voi ! Pasul 10: Acum copiati v_knife.mdl in folderul /cstrike/models/ din Counter-Strike-ul vostru , iar in joc ar trebui sa arate asa: Tutorial creat in totalitate de CaTaLinU, daca il copiati macar pastrati drepturile de autor ! Pareri / Sugestii ? Daca nu mai merg imaginile, imi dati PM si le voi reuploada ![/quote] |
Autor: | fazendo [ 16 Mai 2016, 17:57 ] |
Subiectul mesajului: | Re: [Tutorial] Editare fisiere .mdl (Modele) |
Multumim. t/c |
Pagina 1 din 1 | Ora este UTC + 2 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |